Συλλυπητήρια

Το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου

εκφράζει

τα ειλικρινή του συλλυπητήρια

στους φίλους και συγγενείς της εκλιπούσης εξαιρετικής συναδέλφου.

45 σκέψεις στο “Συλλυπητήρια”

  1. Το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι η εξόδιος ακολουθία θα πραγματοποιηθεί στον Ιερό Ναό του Αγίου Αρσενίου Ελασσόνας, την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022, στις 13:00.

    Απάντηση
      • Παρά ολεσ τις συγκρούσεις που είχα με την κυρία βαρλαμη και εγώ αλλά και αυτη ήξερε ότι την αγαπούσα και με αγαπούσε θα μου λείψει πάρα πολύ τα συλλυπητήρια μου σε ολουσ όσους την ήξεραν.επισησ φέτος είμαι παιδί τησ 3ησ γυμνασίου και την ήξερα πάρα πολύ καλά και ήταν ένας πολύ χαρούμενος και ζωηρός άνθρωπος και ωσ παιδί που την έχει ζήσει θέλω να πω το τελευταίο μου αντίο σε αυτήν.καλο παράδεισο κυρία βαρλαμη

        Απάντηση
    • Τα θερμά μου συλλυπητήρια. Συνταρακτικό. Κρατάμε την γλυκιά της ανάμνηση. Κουράγιο σε συγγενείς και φίλους.

      Απάντηση
    • Συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους συναδέλφους της κυρίας Βαρλαμη ,καλό παράδεισο να έχει ,δεν προλάβαμε να γνωριστούμε …(Πρώτη Γυμνασίου φέτος ο γιος μου)

      Απάντηση
      • Θέλω να εκφράσω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια για την αγαπητή γυμνάστρια του γυμνασίου μας, στην οικογένεια και στους συναδέλφους της. Την έβλεπα στην αυλή του σχολείου και φαινόταν ότι αγαπάει την δουλειά της από τον τρόπο που γυμναζε τα παιδιά και το πως επικοινωνούσε μαζί τους. Καλό Παράδεισο να έχει!!

        Απάντηση
      • Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και σε συναδέλφους της κυρίας Βαρλάμης. Ο Θεός να ανάπαυση την ψυχή της….κρίμα πάρα πολύ κρίμα…

        Απάντηση
    • Θερμά συλλυπητήρια και καλό παράδεισο στην εξαιρετική εκπαιδευτικό. Καλή ανάπαυση της ψυχής της. ( Την γνώρισα όταν είχε την κόρη μου πριν λίγα χρόνια.) Λυπάμαι πραγματικά τόσο πολύ.

      Απάντηση
    • Μόλις έμαθα ότι έφυγε η καλύτερη γυμνάστρια που μ’ είχε διδάξει και μάθει τόσο πολλά.. είμαι πολύ τυχερή που την είχα καθηγήτρια πλέον είμαι μαθήτρια 3ης λυκείου και όμως κάθε φορά που βλεπομασταν εκτός σχολείου μιλούσαμε σαν να μην πέρασε μια μέρα,ήξερε πως της είχα αδυναμία. Συλλυπητήρια στους κοντινούς ανθρώπους της και σε όλους τους μαθητές που πέρασαν από τα χέρια της και φυσικά στους συναδέλφους της,θα σας θυμόμαστε. Καλο παράδεισο Κ.Βαρλάμη!

      Απάντηση
  2. Μετά λύπης μου πληροφορήθηκα χθες την ξαφνική απώλεια της εκπαιδευτικού του σχολείου μας.
    Θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά συλλυπητήρια της οικογένειάς μου, τόσο στο διδακτικο προσωπικό του σχολείου και τους μαθητές, όσο και στους συγγενείς της εκλιπούσης.

    Με εκτίμηση
    Παναγιώτα Παμπουκτσή

    Απάντηση
  3. Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχη της..τα θερμά μου συλλυπητήρια…
    και όπως είπε και ο Στέφανος ” άδειασε το σχολειο ξαφνικά..την ακούγαμε συνέχεια που έκανε γυμναστική στην αυλή με τα παιδιά και σήμερα δεν την ακούσαμε καθολου και ήταν παραξενο”…

    Απάντηση
  4. Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια, συναδέρφους, φίλους και συγγενείς… Καλό παράδεισο να έχει 😢
    Η απώλεια της μας συγκλόνισε γονείς και προπάντων τα παιδιά 😞

    Απάντηση
  5. Συλληπητηρια στην καλυτερη Κυρια του κόσμου…!!!Δεν προλάβαμε να σας χαιρετήσουμε…Σας ευχαριστουμε που ήσασταν συνέχεια κοντά μας σε ότι χρειαζόμασταν και μας στηρίζατε σε όλα…Δεν θα σας ξεχάσουμε ποτέ…Δεν προλάβαμε να σας πούμε αντίο…!!!Ευχομαι δύναμη στην οικογένεια της και σε όλα τα άτομα που ήταν κοντά μαζί της…!!!🕊️🥺❤️

    Απάντηση
  6. Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους συναδέλφους της!!! Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή της!!! Καλό παράδεισο!!!!

    Απάντηση
  7. Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια της κυρίας Βαρλάμη ο Θεός να αναπαύσει την ψυχούλα της. Δυστυχώς αποφάσισε να την πάρει μαζί του τόσο σύντομα !! Καλό παράδεισο !!
    Απερχόμενος σύλλογος γονεων και κηδεμόνων !!

    Απάντηση
  8. Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια της κυρίας Βαρλάμη, και στους συναδέλφους της. Ο Θεος να την αναπαύσει.
    Καλό παράδεισο.

    Οικ. Λώλου Β.

    Απάντηση
  9. Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια, στους συναδέλφους αλλά και στους μαθητές της!!! Δεν προλάβαμε να γνωρίσουμε την κα Βαρλαμη, αλλά ο χαμός ενός τόσο νέου και ενεργητικού ανθρώπου μας συγκλόνισε!
    Καλό παράδεισο….

    Απάντηση
  10. Συλλυπητηρια στην κυρία Βαρλάμη. Αν και δεν την γνωρίσαμε πολύ θα μείνει για πάντα στις καρδιές μας!

    Απάντηση
  11. Καλό παράδεισο κα. Βαρλάμη ήταν τόσο ξαφνικό όλο αυτό. Θα θυμόμαστε όλες τις στιγμές που περάσαμε όλα αυτά τα τρία χρόνια. Μας στηρίζατε και ανεχόσασταν τις ιδιοτροπίες μας. Μας είχατε σαν παιδία σας. Συλλυπητήρια στην οικογένεια σας , στους φίλους και συναδέλφους σας. Δεν θα σας ξεχάσουμε ποτέ.!!!

    Απάντηση
  12. Συλλυπητήρια στην πιο ενεργή και αγαπημένη καθηγήτρια! Την αγαπούσαμε όλοι όπως μας αγαπούσε και αυτή. Οι στιγμές μαζί της ήταν, είναι και θα είναι αξέχαστες! Θα την έχουμε πάντα μέσα στο μυαλό μας και φυσικά μέσα στην καρδιά μας. Καλό παράδεισο να έχει.

    Απάντηση
  13. Είμαι μαθήτρια της 3ης τάξης Γυμνασίου και είχα την κυρία Βαρλαμη για γυμνάστρια από την πρώτη γυμνασίου. Η κυρία Βαρλάμη είναι ένα πολύ αγαπημένο άτομο στο σχολείο που αγαπούσε την δουλειά της και τα παιδιά και έκανε τα πάντα για να τα κάνει καλύτερους ανθρώπους.Θα μας λείψει πολύ.Καλο παράδεισο!

    Απάντηση
  14. Τα θερμά μας συλλυπητήρια και κουράγιο στην οικογένεια της κυρίας Βαρλάμης, στους συναδέλφους της και στους αγαπημένους της μαθητές.
    Κρίμα…φύγατε πολύ νωρίς! Δεν υπάρχουν λόγια…η απουσία σας θα είναι αισθητή!
    Καλό Παράδεισο!!!

    Απάντηση

Σχολιάστε