ΕΓΓΡΑΦΕΣ- ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες σας ενημερώνουμε ότι από την Πέμπτη 20-06-2024 μπορείτε να προσέρχεστε στο σχολείο για την εγγραφή των νέων μας μαθητών της Α’ Γυμνασίου αλλά και τις επανεγγραφές των μαθητών που με την νέα σχολική χρονιά θα πάνε στη Β’ και στη Γ’ Γυμνασίου.
Οι ώρες προσέλευσης είναι 8:15 με 13:30.
Αιτήσεις για μετεγγραφές από και προς άλλα σχολεία γίνονται τον Σεπτέμβριο

Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά

Ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11/09/2023 στις 09:30. Επίσης, την ίδια ημέρα θα δοθούν τα βιβλία στους μαθητές. Παρακαλούνται όσοι γονείς μπορούν να συνοδεύσουν τα παιδιά τους στη μεταφορά των βιβλίων.

Ημερίδα: Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου

Το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου κος Κ. Δραγογιάννης προσκαλούν τους γονείς των μαθητών/τριών του σχολείου σε εξ αποστάσεως διαδικτυακή ημερίδα με θέμα “Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου”, την Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023, 18:30-19:30.

Στην ημερίδα θα γίνει παρουσίαση (και από σχολεία της περιοχής) δυνατοτήτων/επιλογών για σπουδές μετά το Γυμνάσιο και σχετική συζήτηση.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να συνδεθούν μέσω συνδέσμου.

Μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ την πρόσκληση και από εδώ το πρόγραμμα.

 

Ο Διευθυντής

Βαγγέλης Κολτσάκης

Διάκριση μαθητών/τριών στον διαγωνισμό Μαθηματικών “Ο Μικρός Θαλής”

Το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου συγχαίρει θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριές του της Α’ τάξης του Γυμνασίου για τις διακρίσεις τους στον διαγωνισμό Μαθηματικών “Ο Μικρός Θαλής”. Περισσότερα σχετικά εδώ.

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β’ τάξης Γυμνασίου στο Βόλο

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη της Β’ τάξης Γυμνασίου στο Βόλο, που πραγματοποιήθηκε από 14 ως 16 Νοεμβρίου 2022, με το Τουριστικό Γραφείο Herodotus Tours . Η αποστολή αποτελούνταν από 137 μαθητές και μαθήτριες και 10 συνοδούς εκπαιδευτικούς & γονείς και διέμεινε  στο ξενοδοχείο VALIS HOTEL.

Στο πλαίσιο των δράσεων, πραγματοποιήθηκεν εκπαιδευτικές επισκέψεις:

καθώς και σε άλλους προορισμούς και αξιοθέατα.

Βραδινές έξοδοι πραγματοποιήθηκαν στην ταβέρνα Στα-φίλοι (πρώην Ελλάδας Εικόνες) και στο Suite Club (πρώην ENZO).

Το σχολείο ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες και όλους όσοι βοήθησαν με οποιονδήποτε τρόπο.

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ’ τάξης Γυμνασίου στα Ιωάννινα

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ’ τάξης Γυμνασίου στα Ιωάννινα, που πραγματοποιήθηκε από 31 Οκτωβρίου ως 2 Νοεμβρίου 2022, με το τουριστικό γραφείο Travel Genius. Η αποστολή αποτελούνταν από 126 μαθητές και μαθήτριες και 8 συνοδούς εκπαιδευτικούς & γονείς και διέμεινε στο ξενοδοχείο Epirus Palace Congress & Spa.

Στο πλαίσιο των δράσεων, πραγματοποιήθηκεν εκπαιδευτικές επισκέψεις:

καθώς και σε άλλους προορισμούς και αξιοθέατα.

Βραδινές έξοδοι πραγματοποιήθηκαν στο εστιατόριο Αλλού γι’ αλλού και στο κλαμπ LT.

Το σχολείο ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες και όλους όσοι βοήθησαν με οποιονδήποτε τρόπο.

 

Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα μέσω των εγχειριδίων Compass – Compassito

Την Παρασκευή 21 Οκτώβρη 2022 και ώρα 14:15 έως 16:15  στον αίθριο χώρο του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε 2ωρο σεμινάριο  με θέμα: “Εκπαίδευση στα  Ανθρώπινα Δικαιώματα μέσω των εγχειριδίων Compass – Compassito“.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν περίπου 60 άτομα, μαθητές από τέσσερα (4) σχολεία της Θεσσαλονίκης , εκπαιδευτικοί καθώς και αντιπροσωπεία γονέων.

Συνδιοργανώθηκε από την ομάδα Σχολικής Διαμεσολάβησης του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου  με μαθητές και εκπαιδευτικό από το 12ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και σε συνεργασία  με το  Κέντρο Υποστήριξης Νέων, ΑΡΣΙΣ Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων.

Τα σχολεία που συμμετείχαν.

3ο ΓΕΛ Ευόσμου
5ο Γυμνάσιο Νεάπολης
6ο Γυμνάσιο Ευόσμου
12ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης

Το σεμινάριο αποτελεί μέρος της εκπαίδευσης του γενικού πληθυσμού και εποπτεύεται από το Συμβούλιο της Ευρώπης.

Για το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου Θεσσαλονίκης

Παρτόζης Γιάννης  ΠΕ82

Διαπιστευμένος εκπαιδευτής στα Ανθρώπινα Δικαιώματα.

Συνάντηση Φιλίας του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου με σχολείο της Πολωνίας

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η επίσκεψη είκοσι μαθητών και τεσσάρων εκπαιδευτικών του SZKOLA PODSTAWOWA NR 1 του MINSK MAZOWIECK της Πολωνίας στο σχολείο μας που πραγματοποιήθηκε στις 3, 4, 5 και 6 Οκτωβρίου. Στις κοινές δράσεις των τεσσάρων ημερών συμμετείχαν είκοσι έξι μαθητές του σχολείου μας από το τμήμα Γ4. Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας και γνώσεων. Γελάσαμε, δακρύσαμε, ανταλλάξαμε απόψεις, νιώσαμε έντονα συναισθήματα και γίναμε φίλοι.
Με κεντρικό θέμα ‘’Let’s discover the past to protect the present for a better future’’ επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης όπου συμμετείχαμε στο εργαστήριο “Στην Αρχαία Θεσσαλονίκη, τον καιρό της πανδημίας” και θαυμάσαμε την μεγαλύτερη συλλογή χρυσών στεφανιών και άλλα πολύτιμα ευρήματα από νεκροταφεία της Μακεδονίας. Επισκεφτήκαμε τον Βοτανικό Κήπο Σταυρούπολης, όπου είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε σε μία πραγματική όαση πρασίνου και να αποκτήσουμε βασικές γνώσεις για τον κόσμο των φυτών.
Την τελευταία μέρα ολοκληρώθηκαν οι δράσεις στο προαύλιο του σχολείου μας με τη συμμετοχή του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αμπελοκήπων ‘’Δημήτρης Χορν’’, οι μαθητές του οποίου παρουσίασαν το διαχρονικό παιχνίδι ‘’Τζαμί’’ και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς της χώρας μας.
Ήταν τέσσερις ονειρικές μέρες, μέρες οι οποίες θα μείνουν έτσι για πάντα χαραγμένες στη μνήμη και στην καρδιά μας.

Ελένη Φιντιρικάκη.

 

 

 

 

Ανανέωση φωτισμού των εξωτερικών χώρων του σχολείου

Αξιοποιώντας ακόμη μια χορηγία του απερχόμενου Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων, έγινε αντικατάσταση 8 προβολέων ισχύος 400 watt από 8 προβολείς ισχύος 200 watt, μεγαλύτερης φωτεινότητας.

Ως συνέπεια, γίνεται οικονομία ισχύος 200 watt κατά τη διάρκεια λειτουργίας του κάθε νέου προβολέα, και 8χ200=1600 watt =1,6 kW κατά τη διάρκεια λειτουργίας και των 8. Υπολογίζοντας ότι στη διάρκεια του 24ωρου οι προβολείς λειτουργούν περίπου 10 ώρες, εξοικονομούνται 16 kWh κάθε ημέρα, άρα 16×365=5.840 kWh κατά τη διάρκεια του έτους.

Μπορείτε να πολλαπλασιάσετε τις 5.840 kWh με την τρέχουσα τιμή της κιλοβατώρας για να δείτε τι ποσό εξοικονομείται κάθε χρόνο και πόσο γρήγορα γίνεται απόσβεση του κόστους αντικατάστασης!

Το ποσό που εξοικονομείται μπορεί να χορηγηθεί από τη Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του οικείου Δήμου για να εξυπηρετηθούν άλλες ανάγκες του σχολείου.

Οι παλιοί προβολείς παραχωρήθηκαν απο το σχολείο στις υπηρεσίες του οικείου Δήμου για να εξυπηρετήσουν άλλες ανάγκες του Δήμου.

Το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου ευχαριστεί θερμότατα τον τέως πρόεδρο κο Ε. Στεργιούλα και τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων για τα εξαιρετικά πολλά και ουσιαστικά που πρόσφεραν κατά τη διάρκεια της θητείας του.